Flyttebyrå Jessheim

Ring Oss 45800066

Riktigt Valg AS er et Flyttebyrå som hjelper deg med flyttehjelp i Jessheim

Når tiden er inne for flytting, så vil prosessen bli vesentlig lettere dersom man velger et flyttebyrå Jessheim som kan utføre flyttingen. Flytting innebærer mye planlegging og organisering i tillegg til at man også som oftest har en del som må på plass i forbindelse med selve boligbyttet.

Mange baserer seg også på oppussing eller tilpasning av ny bolig eller nye kontorer for bedriften. Dette krever mye innsats og energi. Ved å la oss håndtere selve flyttingen, så kan du fokusere på alle andre oppgaver som må fullføres.

Når du benytter deg av flyttebyrå i Jessheim for flyttingen, så tilpasser vi tjenesten slik at den den passer best mulig for deg eller for din bedrift. Du kan velge om du ønsker å benytte oss til hele jobben. I tillegg til at vi stiller med flyttebil og den bærehjelpen du har behov for, så kan vi også tilby flyttevask slik at boligen du flytter fra er klar for overlevering. Hvis ønskelig kan vi hjelpe til med planlegging av mer kompliserte flytteprosjekter.

Med den flyttehjelpen vi kan tilby, så kan du frigi den tiden du trenger til resten av flytteprosessen.

Det er ikke alltid lett å få tid til flytting. Mange velger å ta ut feriedager i forbindelse med flyttingen, men dette er ikke noe alle har mulighet til. I stedet kan du optimalisere bruk av tiden din slik at flyttingen blir gjennomført på best mulig måte og resultatet blir akkurat slik du ønsker det.

Hvis du ikke har behov for hjelp til hele jobben, så kan du i stedet benytte deg av den hjelpen du har behov for fra vårt flyttebyrå i Jessheim. Du kan velge mellom å benytte deg av flyttebil kun med sjåfør, eller du kan velge å kun benytte deg av bærehjelp. Du kan også velge å kun benytte deg av flyttevask.

Overlat flyttingen til flyttebyrå Jessheim

Ved å overlate flyttingen til vårt flyttebyrå Jessheim, så vil du kunne konsentrere deg om alle andre oppgaver som må utføres. Det er mange oppgaver som skal gjennomføres når man skal flytte, og for mange blir dette en tyngre og tyngre oppgave etter hvert som man har flyttet en del ganger.´

De fleste synes det er spennende når man kan kjøpe seg en ny bolig som er enda et steg nærmere hva man ønsker seg eller hva man har bygget opp forventninger i forhold til.

Likevel kan selve flytteprosessen være en stressende periode. Det hjelper ikke at de fleste i tillegg må stille opp for jobben med mindre de har anledning til å ta ut feriedager for flyttingen. Helt fra tidspunktet når man kjøper en ny leilighet eller et hus til dagen kommer når man skal flytte, så er det mye man må ordne. Man må gjennom alt fra å skaffe finansiering til å selge eller leie ut leiligheten man allerede har, og etter man har flyttet er det mye å ordne for å få leilighet eller hus i den orden man ønsker å ha det.

Mange velger også å bruke mye tid på å pusse opp leilighet eller hus enten før man flytter inn eller etter man har flyttet. Ved å overlate flyttingen til vårt flyttebyrå Jessheim, så kan du redusere stressfaktoren vesentlig slik at du har energi og motivasjon til overs til alle andre oppgaver.

Du kan også velge hjelp med pakking

Flytteprosessen starter ikke den dagen man faktisk flytter, men man må også forberede flyttingen ved å pakke alt som skal flyttes. Dette vil gjøre flytteprosessen mer effektiv da man da enklere kan plassere esker og ting i flyttebilen. Men du behøver ikke stå for hele denne prosessen selv.

Dette er en av tjenestene vi tilbyr. Vi kan stille opp å hjelpe deg med pakkingen. Dersom du ønsker å selv stå for pakkingen, så vil det være en fordel å benytte deg av våre flytteesker da disse er tilpasset til å benyttes med bilene vi benytter. Da vil man utnytte plassen best mulig og flyttingen tar ikke lengre tid enn den trenger å ta.

Trenger du kun bærehjelp

Når man velger å selv stå for hele flytteprosessen, så kan man likevel benytte seg av bærehjelp slik at man raskt får fylt opp flyttebilen og raskt får flyttet alt fra en bolig til en annen. Vårt mål er å tilby det du har behov for i forhold til flyttingen uansett hva dine behov er. Du velger selv hvilken oppgave du ønsker å få gjennomført. Om du trenger bærehjelp, bil med sjåfør, pakkehjelp eller hjelp til hele flyttejobben, så vil vi tilby deg det du har behov for. For å avklare hva du trenger og hva som er mest praktisk for deg, så hjelper vi deg å komme frem til den beste løsningen for deg.

Løsningen du velger vil være det som passer best for deg og som gjør at flytteprosessen kan gjennomføres så bra som mulig slik at du får tid til de viktige oppgavene som du ønsker eller må gjennomføre. Vår oppgave er å gjøre din flytteprosess enklere for å gi deg mulighet til å fokusere på de oppgavene som er viktige for deg.

Referanser

Flytting av hel leilighet til ny leilighet, Oslo

Fantastisk service! To blide karer møtte opp, gjorde en profesjonell og effektiv jobb. Rimelig også! Tok godt vare på alt av flyttelass. Engasjerte i hjelpe til med montering og plassering av møbler ved innflytt. De ble en halvtime forsinket, pga. jobben de gjorde før ble større enn forventet. Men de holdt god kommunikasjon og tilbydde seg å rabattere prisen. Men jeg var så strålende fornøyd at full pris ble betalt. Anbefales!

Jørgen Berntsen

Flyttehjelp

Vi flyttet fra Sagene til Voksenkollen. Opplevde firmaet som profesjonelle – fra befaring til siste eske var på plass i nytt hus. En av de to flyttemennene snakket godt engelsk så kommunikasjonen var gjennomgående god. Kort oppsummert var flyttemennene; serviceinnstilte, effektive, hyggelige, forsiktige med skjøre gjenstander og presise. Anbefaler byrået til andre som skal flytte!

Karl Magnus Eger

Flytteoppdrag

Riktig valg gjorde en veldig god jobb for oss når vi flyttet fra Frogner til Kværnerlia. Eduardas møtte presis med storbil med løftelem sammen med en sterk flyttemann til. De var begge veldig postive og hyggelige og gjorde en topp jobb raskt og effektivt. I tillegg var de veldig forsiktige med tingene våre f. eks kunstverk som de pakket pent inn og flyttet varsomt. Anbefales på det varmeste.

Thea Huong Do

Flyttebyrå

Veldig fornøyd med både flytting og vask utført av Riktig Valg AS. Kan trygt anbefale dem!

Kari Tyssen

Flyttebyrå – Fra 3510 Hønefoss til 3512 Hønefoss – 51-100m² – 08.07.2019

Flott opplevelse. To kjempe hyggelige karer kom til nøyaktig tidspunkt. Blide, serviceminded, raske og alt gikk smertefritt. Ikke en skramme på møbler og alt av glasstøy like helt. Firmaet anbefales på det sterkeste.

Tove Gravningsmyhr

Flyttevask

To hyggelige karer møter presist begge dager. Flytting i to omganger med delvis mellomlagring. Demonterer og monterer møbler, jobber til alt er ferdig. Ikke noe ødelagt eller skadet. Flyttevask av bolig av to effektive damer- rent og fint, et mindre område på et skap, som var uteglemt, ble vasket umiddelbart da de ble gjort oppmerksom på det. Dette byrået kan absolutt anbefales.

Arnulf Schilvold

Flytte

Veldig flinke, effektive og hyggelige folk. Flyttingen fikk raskt og greit. Anbefales på det varmeste!

Mette Snilsberg

Flytting av 3-roms leilighet

Fantastisk hyggelig karer, møtte presist, var profesjonelle, og svært effektive. Fikk også en meget konkurransedyktig pris i forhold til konkurrentene. Anbefales på det sterkeste!

Nadine Constant

Flyttebyrå – Fra 1188 Oslo til 0484 Oslo – 0-50m² – 11.07.2019

Meget fornøyd, kom til avtalt tid, gjorde en god, raskt og skånsom jobb. Hyggelige gutter.

Eirik Sannes

Flyttebyrå

Veldig god service! Da oppdraget jeg beskrev var mer omfattende, stilte de raskt opp med en ekstra mann. Løsningsorienterte og raske!

Erik Skaug

Flyttebyrå – Fra 0175 Oslo til 0587 Oslo – 51-100m² – 17.07.2019

Flyttingen ble utført til perfeksjon. Enormt effektive, tok godt vare på tingene våre og ringte dagen før for å bekrefte tidspunkt og adresse. Anbefales på det sterkeste.

Geir Inge Espedal

Kjøre avfall på gjennbruksstasjon

Veldig bra utført. Hyggelig og høflige!

Kristian B. Hansen

Flyttebyrå – Fra 0192 Oslo til 1476 Rasta – 51-100m² – 27.04.2019

Hadde hjelp av Riktig Valg til å flytte fra leilighet til hus. Opplevde dem som veldig effektive, profesjonelle og hyggelige. De ringte dagen før for å bekrefte alle detaljer, møtte opp litt før tiden på flyttedagen, og vi var ferdig lenge før jeg hadde forventet. Små utfordringer underveis, som møbler som ikke passet i trappeoppgangen, tok de på strak arm og løste kjapt og ukomplisert. Prisen var det heller ingenting å utsette på, hadde timespris og siden de var så kjappe ble det til og med billigere enn jeg hadde forventet.

Trine Jess

Flytte fra Frogner til Lambertseter 8 Desember

Effektive og flinke. Kom når de skulle og jobben tok den tiden jeg hadde forventet. Fornøyd!

Oda Sunde Mortensen

Flyttetransport, flyttevask og bortkjøring i Oslo

Effektiv og bra flyttearbeid samt utmerket flyttevask! Anbefales.

Tobias Pham